
1. „Jako obchodník musíte jít na schůzku s tím, že ji uzavřete, a tuto roli si musíte udržet během celé schůzky.“
2. „Jako obchodník nemusíte hned vidět výsledky, ale potřebujete cítit progres.“
3. „Stačí být alespoň o kousek lepší než ostatní na trhu a generujete násobky příjmu.“
4. „Obchod má být show. Zákazníka musíte bavit.“
5. „V obchodu musíte být drzejší. Když už máte klienta na telefonu, bez schůzky ho nepouštějte.“
6. „I v případě velkého korporátního klienta nakonec jednáte s jedním člověkem a na něj se musíte naladit.“
7. „Když cítíte příležitost, běžte za ní a buďte vytrvalí, pracovití, důslední a pomáhejte svým zákazníkům. Vyplatí se to.“
8. „Pozitivní přístup k čemukoliv je klíčový.“
9. „Ke každému zákazníkovi se chovejte tak, jako by to byl někdo z vaší rodiny.“
10. „Z 25 schůzek prodáte na dvou, musíte tedy umět řídit především sami sebe.“
Přidejte odpověď