Buďte zapamatovatelní, důvěryhodní a odlišní!

Buďte zapamatovatelní

Vyprávějte příběhy

Světově uznávaný neurolog John Medina tvrdí, že si pamatujeme šestkrát více informací, pokud jsou prezentovány ve formě příběhu.

Buďte důvěryhodní

„Uniforma“ prodává

Lékař, který vám bude říkat diagnózu v lékařských termínech, v bílém plášti a za sebou bude mít diplomy na zdi, na vás bude působit důvěryhodněji a jako odborník na svém místě, než kdyby na vás mluvil laicky, na sobě měl džíny a za sebou obrázky z rodinných výletů. A co víc, od koho byste se nechali spíš operovat? Tak to prostě je v jakémkoli oboru, obchod nevyjímaje. To, jak se oblékáte jako obchodník, je pro první dojem velmi důležité a k vaší „uniformě“ patří i to, jaký používáte tón hlasu a řeč těla. Díky tomu totiž své poselství obléknete do aury důvěryhodnosti.

Zapojte někoho známého do hry

Dalším způsobem, jak získat důvěryhodnost, je citovat slavnou osobu. Ostatně i na to sází dost reklam, které často vidíme v televizi. Pokud něco slyšíme/vidíme od někoho známého, je mnohem pravděpodobnější, že dané reklamě spíš uvěříme a daný produkt vyzkoušíme, než když tam uvidíme neznámé herce. Pokud ovšem do své prodejní prezentace nemůžete zapojit slavnou tvář, zkuste alespoň někoho, koho by váš zákazník mohl znát. I to skvěle funguje.

 

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*