Jak změřit úspěšnost osobního brandu

Zaměřte se na mikro úspěchy

Jsou to malé výsledky vašeho snažení, které posouvají vás a zároveň i vaši značku. A co se mezi mikro úspěchy počítá?

  • někdo se stane součástí vaší komunity
  • nový zájemce se zaregistruje k odběru  vaše newsletteru
  • přijde vám e-mail od zákazníka, který vám v něm děkuje za váš produkt, či službu nebo kurz
  • jste jako odborník požádání o vyjádření do článku
  • dostali jste nabídku promluvit na sales eventu
  • byli jste osloveni, abyste se stali součástí podcastu nebo videorozhovoru
  • spokojený zákazník dělá práci za váš obchodní tým, protože chválí váš produkt, a tím přesvědčuje další lidi ke koupi
  • jste inspirací pro jiné, kterým měníte život nebo mindset

Pak samozřejmě existují metriky, které vám dají jasná čísla. Díky nim zjistíte, zda vaše marketingové aktivity vedou k úspěchu a šíření povědomí vašeho brandu.

  • engagement – jak moc se zapojují lidé z vaší komunity do vašich příspěvků
  • referraly – vrací se spokojení klienti, doporučují vás svým přátelům?
  • love brand – mají zákazníci k vašim produktům citovou vazbu?
  • výnosy – sledujte měsíční, čtvrtletní obraty a porovnávejte je
  • testimoniály – jaké mají fanoušci a klienti zkušenosti s vaším produktem či službami
  • zpětná vazba od zákazníka – převažují kladné, či záporné a jak jste schopni na ně reagovat nebo přizpůsobit produkt podle požadavků
  • leadership and influence – jste vnímáni jako odborníci nebo leadři trhu ve svém segmentu?

Co dělat, když se nedaří?

  • jste relevantní?
  • jste originální, nápadití?
  • vzbuzujete emoce?
  • oslovujete ty správné cílové skupiny a víte, jak na ně mluvit?
  • analyzujte, proč se vám ztrácejí zákazníci
  • zjistěte úroveň zákaznického servisu
  • máte správně nastavenou cenovou politiku?
  • zkuste nastartovat zajímavé spolupráce (ambasador, influencer…)

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*