TOP prodejní a obchodní dovednosti 2/2

Šedá myška obchod neprodá

Pokud chcete prodávat, musíte být zdravě sebevědomí. Nesebejisté osoby, ale také ty s přehnaným sebevědomím, mají téměř nulovou šanci uspět. Sebereflexe, neboli vědomí sebe, nám umožňuje kriticky zhodnotit naše chování. To vede k neustálému sebezlepšování a větší odpovědnosti. Schopnost hodnotit vlastní jednání a v případě chyb se příště poučit je velmi důležité pro budoucí úspěchy.

Kontakty, kontakty, sociální sítě a partnerství

Přirozeně jsou myšleny především obchodní kontakty. Nebudeme si nic nalhávat. Vytvořit sociální síť jedinců na různých vlivných místech není nikdy na škodu. Mít náležité konexe se vyplatilo před stovkami let stejně jako dnes. Vytvářet nové vztahy a důležitá partnerství a také o ně pečovat je bezpochyby základní prodejní dovedností. Proto vytvářejí netradiční a překvapivá partnerství i světový technologičtí lídři a konkurenti. Kontakty jsou důležité ve všech firemních odvětvích i v běžném životě.

Někteří jdou dokonce tak daleko, že se učí ovládat umění ovlivňování lidí. A nemyslete si, že to musí být vždy ovlivňování v negativním slova smyslu. Ovlivňováním osob, stejně tak jako využíváním emocí, lze docílit například vyšší výkonnosti, větších úspěchů a motivovanosti.

Dynamické prostředí a flexibilní reakce

V dnešním dynamickém a rychle se měnícím světě je nutné flexibilně reagovat, být tvořivý a vynalézavý. Pokud nejste schopní adaptovat se a přijímat změny, především ty technologické, je téměř nemožné být dobrým obchodníkem. Zúčastněte se školení a rekvalifikací důležitých ve vašem oboru a neusněte na vavřínech.

Ovládání a zlepšování základních prodejních dovedností vám může zajistit vyšší plat a odměny, více zakázek a více obchodních partnerů. Obchodní zástupci a prodejci obecně by jednou za čas měli přemýšlet nad svými prodejními dovednostmi a technikami. Proč tedy nejít úspěchu naproti trochou té sebereflexe?

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*