E-mail marketing jako jeden z nejúčinnějších marketingových kanálů

E-mail marketing je jedním z nejúčinnějších marketingových kanálů. S rostoucí účinností roste i její potenciál. Největší podíl na jeho úspěchu má automatizace e-mailů, která šetří čas a zvyšuje tržby. Jak?

E-mailové kampaně vám mohou pomoci vybudovat kvalitní vztah se zákazníky. S jejich pomocí jim můžete snadno posílat dárky, jako jsou blahopřání k narozeninám nebo svátku, nebo jim dokonce představit své produkty a služby. A mnoho dalších věcí.

Proč už to tradiční newslettery neškrtají?

Tradiční newslettery se podílejí přibližně 15 % na tržbách e-commerce společnosti. Automatizované e-maily s personalizovaným obsahem dostávají vyšší sazby za otevření, šetří vám peníze a jsou také efektivnější, protože se odesílají automaticky. Emailing může být i přes 60 %.

Síla přizpůsobení

Každý den dostáváme do našich schránek spoustu e-mailů – a pokud si nedáme pozor, všechny ostatní zůstanou nepřečtené! Naštěstí e-mailové zasílání nabízí možnost přizpůsobit zprávy na základě informací, které se o svých zákaznících dozvíte z registrace k odběru newsletterů a předchozích e-mailů. To vám umožňuje cílit na konkrétní odběratele podle jména v předmětech nebo obsahu.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*